הדברה ברמת גן לבעלי דירות ועסקים – נעזור לכולם!

תחום ההדברה התפתח רבות מאז הימים שבהם השתמשו בעיקר ברעלים ובחומרים כימיים כדי לחסל מזיקים. היום יש שלל שיטות נוספות ומתקדמות שנחשבות לבטוחות יותר וידידותיות לסביבה, וזאת מבלי להתפשר על איכות תוצאות ההדברה.

אצל מחסל החרקים תוכלו ליהנות משירותי הדברה ברמת גן בטכנולוגיות ובשיטות מתקדמות, כשהעיקר הוא לא רק לפתור אתכם מהמזיקים אחת ולתמיד, אלא גם לוודא שעושים זאת תוך שמירה על בריאותכם ובטיחותכם.

 

הזמינו הדברה ברמת גן מעכשיו לעכשיו

הדברת דירות, גינות, בתי עסק, חנויות ועוד

שיטות הדברה ידידותיות לסביבה

שימוש בחומרי הדברה בטוחים ומאושרים

רישיון המשרד להגנת הסביבה

 

לבירורים והצעת מחיר שאסור לפספס חייגו:

053-350-5746

 

הדברה ברמת גן

 

מתי להזמין מדבירים ברמת גן?

מספיק שתראו מזיקים מתרוצצים בבית כדי להבין שצריך להזמין מדביר. זבוב קטן לאו דווקא יסמל על כך, אך אם אתם רואים נמלים או ג׳וקים מתהלכים ברצפה, תהיו בטוחים שיש עוד הרבה מאיפה שהם הגיעו. הנה כמה מזיקים נפוצים והסימנים שמעידים על כך שעליכם להזמין חברת הדברה שתטפל בהם:

√ טרמיטים: משקופים חלולים, תעלות בוץ או כנפיים שנשרו להם על הרצפה או על אדני חלונות.

√ מכרסמים: גללים ליד פריטי מזון, סימני כרסום בכבלים וחיית המחמד שלכם נראית עצבנית.

√ ג׳וקים: ריח מעופש, גללים (נראים כמו גרגרי קפה) ותיקי ביצים.

√ פשפשי מיטה: עקיצות מגרדות במקבצים על העור וכתמים אדומים או כהים על המצעים.

√ נמלים: שבילי נמלים לאורך הקירות אל עבר מקור מזון.

 

שיטות ההדברה שבהן משתמש מדביר ברמת גן

פרט לשיטות הידועות, ביניהן ריסוס או שימוש בפיתיונות מורעלים, מדביר ברמת גן בעל ידע מתקדם יכול ליישם עוד שלל שיטות הדברה שאולי לא הייתם מודעים אליהן.

לכל אחת כמובן יש יתרונות וחסרונות, והנה כמה מהשיטות שבהן אנחנו משתמשים:

סוג ההדברה מתי משתמשים בה יתרונות חסרונות
הדברה ביולוגית בחממות, גינות ובתחום החקלאות ידידותית לסביבה, יעילה לאורך זמן וממוקדת למזיקים ספציפיים. פועלת לאט ודורשת ניטור.
מווסת גדילה נגד ג׳וקים, זבובים, יתושים ופשפשי מיטה פתרון לטווח ארוך שמונע את היכולת של המזיקים להתרבות. פועל לאט ומיועד רק לדרגות הצעירות של החרקים.
הדברה בקיטור נגד פשפשי מיטה לא רעילה ויעילה נגד פשפשים בכל שלבי הגלגול שלהם. מומלץ עדיין לרסס עם חומר מווסת גדילה כדי למנוע אפשרות של רבייה מחדש.
הדברה משולבת באזורים עירוניים ובתחום החקלאות מצמצמת את השימוש בכימיקלים. דורשת ידע מעמיק ולעיתים גם ניטור.

תחום ההדברה מתפתח ללא הרף, והשיטות האלה משקפות קמצוץ מהאפשרויות השונות שעומדות בפני מדבירים לטיפול בבעיית החרקים. עדיין יש לציין כי הבחירה בשיטה הנכונה תתבצע בעיקר בהתחשב בסוג המזיק.

 

מה ההבדל בין הדברה ביתית להדברה מקצועית?

מבין כל השיטות שבהן משתמש מדביר מקצועי, אף לא אחת מהן תהיה שיטה ביתית שמערבת חומרי הדברה שנגישים לציבור הרחב או הרחקה באמצעים טבעיים קיקיוניים שעובדים רק בסיפורים. ההבדל העיקרי בין מה שאתם תוכלו לעשות לבין מה שאנחנו נעשה זה הפתרון שחותרים ומגיעים אליו. השיטות הביתיות יעזרו לכם להעלים את המזיקים לרגע, אך הם ימשיכו לחזור עד שתטפלו בשורש הבעיה, וזה בדיוק מה שעושה מדביר – הוא מוודא שכל קהילת המזיקים מושמדת באופן מוחלט, בלי סיכוי שיחזרו.

 

איך להתכונן לקראת ריסוס בית ברמת גן?

כדי שההדברה תוכל להתבצע ביעילות בצורה חלקה, מומלץ מאוד שתכינו את הבית, במיוחד אם אתם יודעים שאנחנו מגיעים לריסוס. לא רק שזה יעזור לנו לוודא שנגיע לכל פינה ופינה בבית, אלא שזה גם יעזור לשמור על החפצים שלכם מפני מגע עם חומרי ההדברה. זה מה שעליכם לעשות:

1. הוציאו את חיות המחמד: קחו אותם מחוץ לבית למשך 6-8 שעות, ואחסנו וכסו היטב את המיטות, הקערות והצעצועים שלהם.

2. נקו את הבית: שאבו את הרצפה כדי שלא יהיה עליה אבק שימנע מחומר ההדברה לבוא איתה במגע, ושקלו גם לשטוף אותה על הדרך, מכיוון שלא תוכלו לשטוף אותה למשך מספר ימים אחרי ההדברה.

3. סדרו את הבית: אחסנו פריטים בארונות או במגירות, הרימו פריטים ממדפים במידה ונצטרך להדביר גם מעליהם והזיזו רהיטים מהקירות כדי שנוכל לרסס לאורך כל הפאנלים.

 

איך מדביר ברמת גן מונע מהמקרה לחזור על עצמו?

הדברה יעילה לא מסתיימת רק בחיסול המזיקים. צריך לוודא שהבית יישאר נקי ממזיקים, וזאת בעזרת תחזוקה נכונה ומניעה. ראשית ניידע אתכם בנוגע לכל החריצים והפתחים שחובה לאטום בקירות הבית, ונוכל לעשות זאת במקרים מסוימים עבורכם בעזרת קצף איטום. שנית, מומלץ להזמין אותנו לביקורת לפחות פעם בשנה, כך שנוכל לזהות נגיעות בזמן ולטפל בה במהירות ובזול.

 

כמה עולים שירותי הדברה ברמת גן?

המחיר שתשלמו משתנה בעיקר על פי סוג המזיקים שמדבירים. אם אלו למשל ג׳וקים, תשלמו החל מ-250 ש״ח על ההדברה, אך הדברת טרמיטים לעומת זאת יכולה לעלות לכם יותר, גם למעלה מ-1,000 ש״ח. גם גודל הבית משפיע על המחיר, מכיוון שבית גדול דורש יותר זמן, מאמץ וחומר הדברה. ובכל זאת, שווה להשקיע בשירותי הדברה, מכיוון שכל פתרון ביתי שתנסו לא יעבוד לאורך הזמן. צריך לחסל את המקור למזיקים – אתרי הרבייה שלהם והמלכות.

 

איך מוצאים מדביר מומלץ ברמת גן?

חשוב שיהיה לכם מדביר שאתם יכולים לסמוך עליו, וכזה שתוכלו לחזור אליו בכל מקרה שבו תיתקלו ושקשור למזיקים. בשביל זה עליכם למצוא מדביר מומלץ, אבל איך תעשו את זה?

הנה כמה המלצות שלנו, ואם תבדקו תגלו שאנחנו עומדים בכל התנאים האלה:

* ביקורות וחוות דעת: תוכלו לחפש את שם חברת ההדברה ברשת ולבדוק האם יש עליה ביקורות או המלצות.

* רישיונות: מדביר חייב להחזיק רישיון הדברה בתוקף, ורשאי לבצע אך ורק את סוגי ההדברה שמצוינים באותו הרישיון.

* חומרי הדברה ירוקים: ודאו שהמדביר משתמש בחומרים ירוקים ברמת רעילות נמוכה, והאם ישנה אפשרות הדברה אחרת פרט לריסוס. לא תמיד יש כי זה תלוי במזיק, אבל אם יש והמדביר ציין זאת, זה סימן טוב.

* השוו מחירים: כל מדביר יכול לגבות מכם מחיר אחר על השירות שלו, אולם חשוב שתדעו ששיטות ירוקות לאו דווקא חייבות לעלות יותר מריסוס. השוו מחירים ובדקו איזה מדביר הוגן יותר איתכם.

 

טיפ לסיום: מזיקים עונתיים שמצריכים הדברה

לכל עונה יש את המזיקים שלה, אותם נפוץ יותר לראות בה, ונגדם כדאי להתכונן. אם אתם נוטים לסבול מדי עונה מאותם המזיקים, זה סימן ברור לכך שאתם צריכים להזמין מדביר, כי יש בעיה שצריך לפתור אותה.

1. אביב: כשהטמפרטורות מתחממות, מתחילות לצוץ נמלים וצרעות. זה זמן טוב לאטום חריצים ולהתקין רשתות בחלונות.

2. קיץ: האוויר החם מושך יתושים, זבובים וג׳וקים. דאגו שהגינה שלכם תהיה יבשה ושלא יהיו בה מים עומדים, מכיוון ששם החרקים מתרבים. דאגו גם שבבית לא יהיה מזון חשוף לעיתים קרובות מדי.

3. סתיו: כשמזג האוויר מתקרר מתחילים להגיע לתוך הבית מכרסמים. דאגו לשמור על סדר במחסן ודאגו לאחסן את כל המזון באריזות אטומות.

4. חורף: על אף שפעילות החרקים פוחתת באופן משמעותי בתקופה זו, עדיין עליכם להיות ערים לנוכחות של חולדות ובמיוחד פשפשי מיטה, שהספיקו להתרבות אם חזרתם מחופשה לפני מספר חודשים והבאתם אותם איתכם הביתה.